Monday, February 7, 2011

dugaan idop datng lagi

hurm...hari indah brtukat tragedi..hari ni hari prtama final exam..first subjek is english,i like it,sbb klw BI x perlu nk wat revision  lbih2 sgt..cukup sekadar faham grammar ja..kih3,jgn tiru mcm saya,cara org pmalas 2..hahaha..
soklan BI tadi ok ja..tapi kat bahagian grammar agak mngelirukan sikit..esei mmng best arr..crita pasal raya..actually,biasa2 ja esei 2,x da la senang sgt ,tapi at least dapat fahm soalan..time mid term ari 2,terkantoi kat esei..sedih sgt,time miss farah bagi balik paper mid term 2,jelas terpampang perkataan OOT(out of topic)..wah,mmng bergenang air mata time 2...markah pon half ja..tension sgt..bkn pa,ingat sem ni nk dpt A+..tapi rasanya x tercapai kot hasrat 2..sem lepas dapat B+,so sem ni,nk jugak dapat A...huhuhu..saya redho je la..

tapi tgh2 mnjawab exam tadi,tetiba plak trdengar bnyi hujan,alamak,waktu 2 mmng panic sgt2,sbb beg saya elok ja tersadai kat luar...adoyai..nk kluar x leh sbb x siap lagi..dlm hati just doa supaya barang dlm beg ok n selamat..

bila kaki ni mlangkah keluar ja dari PKK,maka bermula la tragedi..huhu..beg saya dipenuhi air,duit basah,krtas n note2 dlm beg 2 semua nya rosak...n the worst is my camera get broken....rosak terus..x ley nk on...subhanallah,mngucap panjang saya time 2..air mata dah x ley nk tahan..bnda 2 sgt pnting dlm hidup saya....pi mana pon,msti dok usung bnda 2..dah la x sampai setahun lagi camera 2..kamera 2 saya dapat pada tahun lepas in april..n dibeli di singapura..(aik,skema plak ayat saya)...kih2..tapi saya ttp sedih..aduss...apa nak jawab bila mak tnya nnti..camera ku,saya mnyayangi anda sepenuh hati saya..tapi klw dah Allah takdirkan kamu bkn lagi milik saya,x da pa yg dapat mnghalangnya dari terjadi...

ini lah rupa kamera ksayangan ku..




footnote::yg pergi x kan kmbali...(awat la ngan saya ni,otak dah mereng kot,trmasuk air hujan jugak)

No comments:

Post a Comment